بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بوی خوش معرفت و تعصب جباری فضای ورزشگاه را پر کرده بود!

http://axgig.com/images/63900063661954148890.jpg

اما وقتی بازیکنی همچون فرهاد مجیدی از استقلالبنا بر دلایلی که قصد باز کردنش را نداریم،جدا شد خیلی از هواداران در برابر باشگاه و سرمربی تیم موضع گرفتند و خواهان بازگشت وی شدند!فرهاد مجیدی که حتی امیر قلعه نویی ابتدای فصل قبل  اجازه بازگشتش را صادر کرده بود،فرهاد مجیدی که خودش در تاریخ 7/7/91 نامه خداحافظی از فوتبالش را رسما اعلام کرده بود!
اصلا چرا فرهاد مجیدی اینقدر محبوبیت نزد هواداران دارد،اما بازیکنی چون مجتبی جباری از نعمت آن برخوردار نمی باشد!؟
مگر فرهاد مجیدی به جز پاس گلی که در دربی سال 78 به فرد ملکیان داده بود برای استقلالی ها کار مهم و گل مهمی به ثمر رسانده بود که یکدفعه اینقدر به محبوبیت رسیده بود!؟مگر جز این بوده که با سوبله چوبله کردن قرمزها مجیدی به محبوبیت خاصی رسید!آیا می دانید نقش جباری در آن 4 برد پشت سر هم از فرهاد مجیدی بیشتر بوده!؟
در آن 4 بازی که استقلالی ها توانسته بودند به چهار برد پی در پی مقابل پرسپولیسی ها برسند،دو بازی را 1 بر 0 و یک بازی را 2 بر 0 و یک بازی در جام حذفی را 3 بر 0 شکست دهد و در مجموع 7 گل به ثمر برسانند،مجیدی دو گل از 7 گل را به ثمر رسانده بود!
پس مجتبی جباری که 3  گل زده بود چرا اینقدر محبوب نشد!؟
فرهاد مجیدی در آن 4 بازی  یک پاس گل به اسماعیل شریفات در بازی جام حذفی داده بود!از آن طرف جباری در این 4 بازی دو پاس گل آنهم به فرهاد مجیدی داده بود!
پس چرا با وجود تاثیر گذاری بیشتر مجتبی جباری،این فرهاد مجیدی بود که نماد چهارتایی ما استقلالی ها شده است!؟
آیا فقط به دلیل آنکه مجتبی دیر با تیم قرار داد می بسته و یا صحبت از پول می کرده و یا در بعضی از مصاحبه هایش حاشیه سازی میکرده بازیکن بی تعصب و پول پرست بوده!
مگر جباری هر وقت بعد از بهبودی برای استقلال بازی کرده بود،درخشان ظاهر نمیشد و جوری بازی نمی کرد که انگار اصلا مصدومیتی نداشته است!
مگر فرهاد مجیدی دوبار از امارات و قطر به استقلال باز نگشت و مجددا احیا نشده و دوباره به فوتبال اعراب بر نگشت!خوب این کار فرهاد را بگذارید به حساب مصدومیتهای جباری!
چرا فرهاد مجیدی میان فصل استقلال را ترک کرد و همه می دانیم به چه دلیل این کار را انجام داد و یا آن مصاحبه های وحشتناک را برعلیه قلعه نویی کرد،مشکلی بوجود  نیاورده بود و انگ بی تعصبی و پول پرستی بر پیشانیش نخورده بود!؟چرا وقتی فرهاد تیم را در میانه راه که همه می دانستیم قهرمانی در آن سال که با 6 امتیاز اختلاف در نیم فصل قهرمان شده بودیم کار آنچنان سختی نبود اما تصمیم وی به ترک تیم قهرمانی را تا حدود زیادی از استقلال گرفت هیچ کس وی را بی تعصب نخواند!اما حالا که جباری  که همه می دانیم می توانست به هر تیمی در لیگ ایران و یا حتی به لیگ قطر و یا دیگر تیم های خارجی بپیوندد و تنها دلیلش جام جهانی و توصیه کروش برای بازی در لیگ ایران بوده سپاهان را انتخاب کرده اینقدر از دست وی دلخوریم!
در آخر باید بگوییم که مصاحبه بعد از بازی با استقلال برای ما هوادارانی که بیش از 20 سال سابقه هواداری داریم و از بدو ورود جباری به استقلال وی را به خوبی می شناختیم ثابت کننده خیلی از مسائل بود و تازگی داشت!
بغض جباری را دیدید!؟حرفهای مرد مغرور استقلال را شنیدید!؟صحبتهای که در مورد من و شما کرده بود را خواندید!؟متوجه شدید که گفته بود اگر تماشاگران استقلال وی را نمی پذیرفتند از فوتبال خداحافظی میکرده!؟
شنیدید که اگر جباری در سال بعد جام جهانی وجود نداشت شاید امسال به هیچ تیمی نمی پیوست تا بتواند در اولین فرصت دوباره آبی پوش شود!دیدید که چقدر تذکر داده بودیم اگر با مجتبی با مهربانی برخورد کنیم به زودی شاهد برگشتش خواهیم بود!
بازهم می نویسیم برای توی استقلالی که حاضر هستی تیمت قهرمان نشه اما در دربی بازنده نباشه!
مجتبی جباری با 12 بازی رکوردار بازی در دربی در بین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هست_بازیکنانی که در حال حاضر بازی می کنند _ جالب تر از آن این است که جباری تا به حال به همان خواسته من و توی هوادار که نباختن و بردن پرسپولیس بوده پایبند بوده و تا به حال جلوی پرسپولیسی ها تن به باخت نداده و مرد شکست ناپذیر استقلال بود و بعد از آن امیر قلعه نویی با 11 دربی به عنوان سرمربی صاحب این رکورد می باشد!حالا شما فرض کنید که مجتبی جباری مصدوم نمی شده و بیشتر در استقلال بازی می کرده!
برای من هوادار وقتی داور بازی برای سپاهان اعلام ضربه پنالتی کرد و جباری در هنگام زدن ضربه پنالتی به وسط میدان و طرف دروازه خودی حرکت کرد و اصلا دوست نداشت باز شدن دروازه تیم محبوبش را ببیند یک دنیا معنا داشت که بوی تعصبش فضای ورزشگاه را پر کرده بود!برای من استقلالی این مهم بود که جباری هیچ کدام از کاشته های پشت محوطه جریمه استقلال را ارسال نکرد!برای من جباری همان جباری استقلال بود که موقتا و بصورت استیجاری رنگ پیراهنش از آبی به زرد تبدیل شده بود،اما شماره اش همان 8 بود،هشت شاکی استقلال با پیراهن زرد رنگ!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ سیزدهم,مجتبی جباری,سپاهان اصفهان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com